Snart är jag döv

Satans jävla helvete! Mina musikprylar är inte mina bästa vänner just nu. För någon dag sedan hakade min Iriver e10 upp sig två gånger, förra veckan blev det glapp i mina Koss Porta Pro-hörlurar och idag kom droppen:
Gick ner i gymmet, ställde mig på löpbandet, pluggade in mina Koss Plug-snäckor, satte på mp3-spelaren, valde Blink 182-The Rock Show...

BANG!

Trodde mina trumhinnor skulle pulveriseras av den värsta explosion jag någonsin hört.

Jag hade helt glömt bort att jag igår hade högsta möjliga volym på min mp3-spelare då jag använda den tillsammans med min fm-sändare i bilen.

När kommer tinnitusen egentligen? Att jag fortfarande inte fått det i livet är ett stort mysterium.

image52
Hatar dessa snäckor. Måste köpa nya Koss Porta Pro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0