Jag gråter

American Funniest Home Videos är tveklöst det roligaste som går på tv. Idag, precis som ett flertal gånger tidigare, skrattade jag så mycket att jag började gråta. Höjdpunkten var en liten kille som kom hem till sin mamma med något vitt i ansiktet.

Mamman - Men vad har du gjort?
Pojken - En fågel bajsade mig i ansiktet

Och där stod han, helt nollställd och med en fågelbajs stor som en koblaja mitt mellan ögonen. BULLSEYE!

Jag låg verkligen dubbelvikt i tv-soffan och tårarna forsade längs mina kinder. Det kändes precis som när man var liten och kunde börja skratta hysteriskt åt precis vad som helst. Jag saknar dessa glada dagar. Dessa sjuka och speciella skrattanfall är idag otroligt mycket mer sällsynta, tyvärr.

image58

Kommentarer
Postat av: Hallén

Jag håller med dig så mycket! Gud vad mycket man saknar de där skrattanfallen. De var helt ljuvliga. Hade två stycken rejäla i Kanada, helt massiva... en dag ska jag berätta om de... eller ja, om du träffar anton så ptja, fråga honom.

2007-07-18 @ 19:58:28
URL: http://fishtail.nu
Postat av: Eric

Underbart!

2007-07-18 @ 21:55:31
URL: http://wastanfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0