Jag gillar inte min ägare

Igår drog Johan över till Öland, till Mannes sommarstuga som tydligen ska vara den bästa stugan ever. Johan verkar haft en otroligt härlig kväll med tanke på hur jag fick jobba. Skratten och diskussionerna duggade tätt. Johan var tydligen väldigt hungrig, för shit vad massa mat han tryckte i sig. Han gav mig grillat kött, hemmagjort potatissallad, chilinötter och chips med alldeles för mycket dipp. Jag hann inte med att smälta allt. Idag mår jag inte bra. Jag är ångestfylld, uppsvälld och bullrig. Jag försöker återhämta mig från skiten han tryckte i mig går, men det går inte så bra. Dessutom verkar killen ha en hel del att tänka på/reda ut i livet just nu. Och om jag hörde rätt igår så ska den jäveln dricka stora mängder alkohol i helgen. Jag ska se till att ställa till ett helvete för honom.

/ Johans mage

Kommentarer
Postat av: Hallén

That's actually damn funny.
Kul att höra om vädret. :) Det har börjat bli lite kasst väder här nu bara för det. haha

2007-07-17 @ 21:01:23
URL: http://fishtail.nu
Postat av: jokke

din mage är alltid sån.

2007-07-21 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0