Fylletankar #1

Det känns som det är dags att börja fylla bloggen med fylleinlägg. Det kommer förmodligen bli ganska pinsamt för mig men samtidigt otroligt underhållande för er läsare. Efter lite whiskey, lite gin, några öl och lite vin finns det alltid massa tankar och känslor som snurrar i huvudet. Just nu längtar jag mest efter att sova och gå på Strand imornkväll. Men innan jag faller in i REM-sömnen måste jag bara lätta mitt hjärta och säga att Malin Myrhage (bartendern på km) är sjukt söt. Äkta flickvänsmaterial, åtminstone utseendemässigt. Vad vet jag? Det intellektuella kanske är likvärdigt med en fiskmås. Det roliga är att vi träffades via min barndomsvän Johan Haavikko redan när jag gick i sjuan och hon gick i sexan, men har sedan dess aldrig talats vid. Men ikväll frågade jag om det var hon som var hon, och det var det. Eric säger dock att hon har pojkvän

Kommentarer
Postat av: erik

BASTARD!! och yes det här är också fylletankar men det ä gutt ändå. hmm, fasiken för rickard o joppa om de har spillt öl över mitt tangentbord! luktar så iaf. snart är det rassle o om man vill dit så bör man ha biljett. KÖP. tack hej.

2007-07-22 @ 01:31:12
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: dedde

allt är alltid gutt

2007-07-22 @ 11:37:45
Postat av: Hallén

Hon är sjukt söt, men jag tror du kan glömma flickvänsmaterial.

2007-07-22 @ 12:52:02
URL: http://fishtail.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0