Fyllekväll på Strand

image80

Igår var jag och polarna återigen på sommarens bästa utesälle - Strand i Borgholm. Det blev tillslut en riktigt bra och otroligt underhållande festkväll. Här är gårdagens tokigheter i punktform:

- Precis som min mage skrev på min blogg förra veckan ställde den ironiskt nog till med ett riktigt helvete igår. Efter att jag slukat en Capricciosa hemma hos Joppas mormor bubblade det till ordentligt och sedan brakade helvetet löst. Efter några rundor på skithuset vågade jag dock ta upp drickandet igen. Därefter höll magen faktiskt käft och skötte sig riktigt bra.  

- Om Lars nu är säker på att han och jag inte gav varandra tunga på studenten så blev Ricke igår isåfall den första killen jag någonsin hånglat med. Visst gav jag Eric lite tunga på studenten, men det var inget riktigt hångel. Lite senare på kvällen hånglade jag även med Bratten:

Bratten
- Asså...Fan Johan, vi måste hångla. Vi gör det nu då.
...hångel hångel
Jag - Fan Bratten, du hånglar ju lika snabbt som ladyboyen jag hånglade upp i Thailand. 

- Jag, Joppa och Ramne satte oss i Joppas bil för att dricka lite mer vin. När vi suttit där i ca 10 minuter kommer tre tjejer som sätter sig och kissar i rabatten framför bilen. Efter att ha gjort ett litet gliphål i den immiga framrutan satte jag handen på bilens tuta. Tjejerna gav ifrån sig ett högljutt skrik, avbröt det de höll på med och dunstade snabbt från platsen.

image79
Ramne faller offer för svinet

- När vi efter Strand skulle gå hem till Joppas mormor slog fyllan till ordentligt för Ricke som hade blivit bjuden på massa gratisdrinkar hela kvällen. Faktum är att varken jag eller någon av de andra killarna någonsin sett pojkstackarn lika redlöst berusad. Detta är några av sakerna han gjorde:

-Hånglade med både mig, Bratten och Linåker inom loppen av två minuter.
-Hoppsparkade en Preem-skylt och var nära att stuka foten i landningen
- Satte sig i en vattenpöl
- Lade sig på ett par kundvagnar utanför Hemköp
- Skulle utan anledning ta ut 200 kr ur bankautomaten men råkade ta ut 500 istället.
- Snubblade på Brattens luftmadrass och landade med huvudet i ett nattduksbord.
- Lade tre mackor på varandra varpå han tog smör med pekfingret och kletade på mackorna.
- Fyllde en macka med sjukt mycket räkost varpå han hällde på så mycket chokladsås att räkosten inte syntes.  Därefter sa han: "Oh, titta vad god".
- Skickade ett ursäkts-sms till till någon Birgitta Wallén, ett sms som egentligen var menat för Joppas syster Sara,   men Joppa gav Ricke fel nummer avsiktligt.

Kort och gott en sjukt rolig festkväll

image78
image77


Kommentarer
Postat av: joppa

jävla pojksluring den där rickard!

2007-07-24 @ 00:27:29
Postat av: rickard

ni e grabbasluringar allihopa!
en riktigt rolig kväll på väldigt många sätt. perfekt avslutning på sommaren (för min del).
jag älskar er killar!

2007-07-24 @ 00:46:58
URL: http://ljushuvud.blogg.se
Postat av: Linåker

fan vilken kul kväll

2007-07-24 @ 01:40:32
Postat av: Blomborg

Älskar er också killar! Det var ju inte för inte ni fick min tunga liksom:S

2007-07-24 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0