Festival igen

Då vill jag bara meddela alla läsare om att jag idag åker till Emmabodafestivalen (aka Rassle) och kommer inte hem förrän lördag natt. Vädret ser ju inte särskilt lovande ut, men jag är åtminstone bättre förberedd än på årets Roskilde, och eftersom INGET kan bli värre än Roskilde så blir Rassle lätt som en plätt. Hoppas bara att mitt, Brattens och Joppas ÖB-tält är vattentätt och att det finns tillräckligt med plats åt oss alla. Detta ska enligt rykte bli den absolut sista festivalen i de småländska skogarna, så därför känns det extra roligt och speciellt att åka dit. Puss och gos på er alla!

Kommentarer
Postat av: NB

Hade kul där borta då.

2007-07-29 @ 17:37:03
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0