En gigantisk kvinna

Det finns en kvinna här på Apotekets kundcentrum som är så oerhört fet. Alltså då menar jag inte lite överviktig utan helt sinnesjukt gigantisk. Att hon skulle få plats i stolen som jag nu sitter i har jag svårt att tro. Antingen tar hon bort armstöden så att skinkorna kan sjunka ner på vardera sida om stolen eller så fastnar stolen runt henns rumpa så att hon blir tvungen att vandra runt med den hela dagen. Inte ens min Londonkompis Petter - som älskar stora kvinnor - hade tyckt att detta är okej. En sak jag alltid undrat: Hur gör dessa kolosser när dom ska gå på toa? Efterarbetet måste vara oerhört komplicerat.

Kommentarer
Postat av: Hallén

Du är modig som vågor illustrera upp tjocka kvinnor i tankarna dina. Jag har aldrig vågat fråga mig hur tjocka kvinnor gör saker och ting för de måste jag tänka på en tjock kvinna... och då får jag gåshud... på det dåliga sättet.
Ta en bild på kolossen på kontoret. Lite snyggt med mobilen, eller vad säger du?

2007-07-24 @ 23:14:17
URL: http://fishtail.nu
Postat av: Blomborg

Hade gärna tagit en bild om jag haft en av de där moderna mobilerna. Får bli ett framtida projekt!

2007-07-24 @ 23:55:21
Postat av: jokke

haha även om du har en modern kamera så kommer hon inte få plats på bilden.

2007-07-29 @ 22:29:43
Postat av: HM

Jag jobbar på KC uppsala,jobabr du där också?

2008-03-13 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0