Dagens namn

Gå in på denna sida och scrolla ner till killarna under Maja Bergström.

Vad fan tänkte föräldrarna? Eller vill man bli kallad vid det namnet? Och jag som bara trodde att det var vårat gäng på gymnasiet som använde det namnet för att driva en kille vid namn Robert till vansinne.

Iofs ligger B och G ganska nära vanrandra på tanbentbordet, men att det skulle röra sig om ett slarvfel av redigeraren är ju en mycket tråkigare teori.

Nu blev jag påmind om vad min vän Fredrik råkade ut för när han jobbade på Armani i London. Han tog leg av en kvinna med rysk påbrå, kikade på namnet och började gapskratta. Förståerligt då hon hette Fittlisa... FITTLISA! Stackars kvinna. Stackars Fredrik.

image34
Stackars Fredrik

Nu ska jag gå till min barndomsvän Viktor och äta mat och snacka skit i hans flickväns lägenhet.


Kommentarer
Postat av: rickard

De kanske bara råka vända b upp och ner så det blev ett g i hans namn?
Fittlisa alltså, jag hade också börjat gapskratta. Charmen med butiksjobb alltså, träffar så jäkla mycket annorlunda folk. Me like. Jag tror att jag har funnit mitt kall.

2007-07-13 @ 11:03:02
URL: http://ljushuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0