Apotekets kundtjänst är ett fängelse

Vill bara tala om för er hur uttråkad och sjukt rastlös jag är i detta nu. Sitter och läser Alex Schulmans blogg i ett maximalt minimerat explorer-fönster. Jag har tagit ca 75 samtal idag, mer än vad jag brukar, men det har fan tagit på krafterna. Jag hatar denna falska artighetmot kunderna. Timcheferna patullerar bakom min rygg som vakthundar på en bilskrot. Tur för mig att jag skjutit in skärmen så långt in mot väggen att dom inte ser vad jag håller på med.

Bara 40 minuter kvar på dagen...

Kommentarer
Postat av: Hallén

Varför jobbar du där? Finns säkert ställen med bättre omväxling och pengar.

2007-07-11 @ 23:18:53
URL: http://www.fishtail.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0