Spiderman, gå och lägg dig!

Om Spindelmannen hade vart här och sett den sjukt jävla snabba reflexräddningen jag nyss gjorde hade han lagt ner sitt jobb som superhjälte och hängt in kostymen i garderoben. Satt vid datorn, fick sms, drog blixtsnabbt dit vänserhanden för att plocka upp telefonen och råkade slå iväg ett glas som stor där. Inom loppet av typ 0,00001 hundradelar lyckades jag fånga glaset, innan det ens hade hunnit flyga typ 5 centimeter. Jag satt där med glaset i vänsterhanden, lamslagen, överrumplad och bara glodde med stora ögon. Jag blir alltmer förvånad över mina reflexer. Det har hänt alldeles för många liknande händelser på senaste för att jag ska kunna ha några tvivel. jag ÄR den nya Spindelmannen, Men jag har bannemig inte märkt att jag blivit biten av någon spindel. Det kanske är de konstiga gaserna som släpps ut från smörfabriken?

Kommentarer
Postat av: joppa

nej johan! det är dom konstiga gaserna från din mage som via anus släpps fri och som dina lungor fångar upp och gör om till reflexgas.
du är INTE spindelmannen...
REFLEXMAN!

2007-12-13 @ 19:46:18
URL: http://johannesp.blogg.se
Postat av: rickard

shit alltså. jag tror snarare du är kalle ninjas pappa, när han överraskar kalle med ett snabbt hugg under tiden han spelar avsvimmad på lekplatsen.

- "Eller hur pappa? Pappa?"
- "Aahh!"

2007-12-13 @ 21:18:56
URL: http://ljushuvud.blogg.se
Postat av: jokke

Eller är du den läskiga Gasmannen. En superhjälte som bedövar sina fiender med sina inregaser som han släpper ut i tid och otid. Kommer ihåg engång för ca 5år sedan då Gasmannen räddade halva göteborg. Den onde Lisebergskaninen hade tagit Vejrion i ottan som gisslan, han hade sin hemliga bas i lisebergstornet. För hans tanke var att där uppe skulle han vara säker motGasmannen och hans olidliga gaser. Dock visste Gasmannen att om man fjärtade i lustiga huset så blev alla på hela området lustiga(av fjärtgas).

Ack det var så fint sen när Gasmannen fick medalj av hans majestät konungen.(som hade klänypa)

2007-12-13 @ 22:16:34
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Lars Hallén

Vill bara notera här i mitt lilla block att det började med att du faktiskt stötte till glaset, det hade den riktiga spindelmannen inte gjort.

Jag och Jocke som är med i superhjältegänget(Superman och Batman) hade aldrig låtit dig vara med ändå.

2007-12-13 @ 23:18:45
URL: http://fishtail.nu
Postat av: Jayvonboe

Det var jag som bet dig. Och hade du haft så bra reflexer så hade du vunnit på hoppa stock spelet ;)

2007-12-14 @ 04:00:27
URL: http://jayvonboe.blogg.se
Postat av: AGGGRO

Haha nu tycker jag ni är elaka mot stackars lilla johan... Tänk sen när han kanske verkligen förvandlar sig och straffar i nattens mörka... ÖH

Vakna!!

Nej Johan du är inte och kommer aldrig bli mer än Johan, Spiderman...nej lille vän...det gäår bara inte, du är inte tillräckligt hmm hur ska jag uttrycka det här på ett milt sätt?

ehm... ja nu vet jag tillräckligt grym!

Haha nej nu ska jag va snäll! klantigt med glaset i första taget men lite creds för reflexen;)

2007-12-14 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0