Musiklistor

Imorgon åker jag hem till Kalmar. Under jullovet kommer mitt bloggande inte vara lika frekvent som tidigare. Jag behöver en paus från allt som heter datorer.

Jag tycker själv att jag har världens bredaste och bästa musiksmak, givetvis. Dessutom tycker jag om detta med listor, oavsett vad ni andra säger och tycker. Det är kul att se vad folk har för smak och hur de placerar ut och rangordnar ens egna favoriter. Det är kul att ha invändningar och synpunkter. För att musikåret 2007 varit så förbannat bra kommer jag bjuda er på lite personliga musik-listor från det gångna året, med start ikväll.

Kommentarer
Postat av: joppa

ring när du är hemma, annars jävlar!

2007-12-19 @ 17:53:54
URL: http://johannesp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0