Idag får jag dricka sprit i staterna

Hade verkligen velat vara i USA just nu, göra drömresan längst västkusten - från San Diego till Vancouver för att därefter ta flyget över till New York. Den resan måste göras, någon gång i framtiden. Nu sitter jag istället här och håller på med en ganska intetsägande kurs i webprogramering.

Blir själv så arg när folk inte berättar att de fyller år. Man vill ju grattulera liksom. Så jag tänker inte hålla på det.

Och denna dag måste man ju citera Andrew McMahon och hans Something Corporate:

woah, 21 and invincible
woah, can't wait to screw this up
and woah, 21 and invincible
i'm in power for the hour
guess today's gonna blow us away




Kommentarer
Postat av: Erik

GRATTIS!! det är ju fasen att du ska hinna blogga om fölsedagen innan man hinner gratta. tro inte att jag hade glömt!

det är inget fel på webbprogrammering! vad läser ni då? möjligtvis om man har en sämst lärare kan det vara sämst men då får man ju visa lite skills så han blir tyst juh :)

sofia o jag vill hälsa på dig nån gång mellan torsdag och lördag/söndag. när får vi komma? pussar och kramar

2007-12-04 @ 11:43:55
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: Blomborg

Tackar! Fick sms:et faktiskt, men har inga pengar på mobilen. Om ni kommer på torsdag är jag hemma hela dagen. Ska arbeta hemma då. På lördag ska jag iväg runt 17-ish. Ska på julbord i Ronneby. På söndag är jag nog hemma hela dagen. So it's up to you! Hade vart kul att ses ju! Ni är så hjärtligt välkomna!

2007-12-04 @ 13:11:53
Postat av: Lars Hallén

Grattis Johan, jag hade inte kommit på det om du inte hade skrivit så jag ska väl tacka dig. Jag får helt enkelt försvara mig med att säga att jag prenumerar på din blogg och således ger dig den uppmärksamheten som räddar mig i en situation som denna.

Nu ligger dock en situationen i att du måste berätta för att folk ska gratta. Är inte det lite paradoxalt? Hur mycket är sånt grattis värt?

Själv är jag den personen som gör så lite ljud som möjligt om min födelsedag. Jag vill inte ha några halvhjärtade grattis från folk som låtsas att de bryr sig under en dag. Riktiga vänner ger vänner kontinuerlig och jämn uppmärksamhet.

2007-12-04 @ 19:01:44
URL: http://fishtail.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0