Vänner - På lördag är det dags!

Till alla vänner som läser detta: På lördag har jag tänkt att den efterlängtade stjärntittar-kvällen ska bli av. Alla som kan/vill får följa med. Vi åker över till någon mysig sandstrand på Ölands östra sida, gör upp en eld, tar med oss sovsäckar, kuddar och liggunderlag och lägger oss i en cirkel runt elden. Sedan ligger vi där och njuter av livet,  tystnaden och en underbar stjärnhimmel. Vi behöver inte dricka, jag hade nog inte tänkt göra det. Jag vill liksom kunna njuta med mina riktiga sinnen.

Detta är sista helgen då jag inte är uppbokad, dvs sista chansen denna kväll är möjlig. Nästa helg är jag i Göteborg och helgen därpå börjar nollningen på min högskola i Karlshamn. Sedan är det kört.

Kriteriet för att denna kväll ska bli av är givetvis att vädret ska vara klanderfritt. Inga moln får skymma stjärnorna. Men om prognosen ser bra ut så spikar vi det! Eller vad säger ni? Vilka hänger med? Sista chansen nu!

Kommentarer
Postat av: Joppa

I´m on! And you know it!

2007-08-09 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0