Toalettvanor

Kom över ett gammalt inlägg på Calle Schulmans blogg där han funderar kring detta med toalettvanor och varför tjejer använder så ofantligt mycket mer papper än vi killar när det kommer till torkning. Det kan man ju faktiskt fråga sig. Alla gör vi ju olika när vi bajsar och det är ju ganska intressant att höra hur olika personer tacklar det hela. Själv lägger jag alltid papper på vattnet (inte pga ljuddämpning utan för att minska vattenskvättet) och ibland även papper på ringen (kanske inte hemma men alltid på uteställen och ogästvänliga platser). Sedan torkar jag ALLTID tills det är hundraprocentigt rent. Vem vill ha ränder i underkläderna egentligen? Känns ju inte vidare fräscht. Sedan förstår jag mig inte på folk som INTE tittar på pappret under torkningsprocessen. Hur ska dessa människor kunna veta hur mycket de har kvar att torka?  

Vad säger ni?

image111 
Batman skiter nog i det mesta, men inte vill han ha bruna ränder i sina läderbyxor.


Kommentarer
Postat av: jokke

Jag brukar, sätta mig sen lättar jag på trycket, Inget papper i skålen utan bara "just let it go". sen torkar jag mig tills pappret är vitt. bland kan man torka torka torka torka utan att det det blir vitt. Och om det skvätter upp så får man ju torka det med.

2007-08-07 @ 10:18:31
Postat av: jokke

EDIT: Sen finns det ju de gånger man har skitit, torkat sig och precis är på väg att lämna skålen. Då kommer det mer! Och man suckar skiter och torkar sig, okay får jag gå nu? Neop säger ditt lilla asle vi ska trycka lite till. Efter tre gånger torkade är man äntligen färdig å skålen är full av papper och poo. Detta händer mig ofta.

2007-08-07 @ 10:21:51
Postat av: Erika

HAHA.. trodde bara det var tjejer som la toapapper i stolen innan!

2007-08-07 @ 16:17:29
URL: http://eeerika.blogg.se
Postat av: Johan

Trodde jag också först, sen kom jag på att jag själv gjorde det. Fast det mest chockerande är att kanske fyra killar i mitt kompisgäng sittkissar. Det anade man inte!

2007-08-07 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0