Tatuering!

Har inte riktigt pratat om detta med någon i min närmsta krets. Som vanligt är jag världens största velare, men efter en veckas funderingar och övervägningar har jag kommit fram till att jag ska tatuera mig! Det ni! Varför inte liksom? Tror inte på sånt där trams att man ångrar sig när man blir äldre. Man kommer istället titta på tatueringen och minnas sin ungdom, alla härliga människor och upplevelser. Jag är förmodligen ganska påverkad av Schäfers häftiga kroppsmålningar, men jag vill verkligen ha en tatuering! Det är min egna vilja. Det kommer kanske som en chock, men jag vill faktiskt ha något "vanligt" motiv. Vågar inte satsa på något unikt då jag kanske kommer tröttna på det. Det kommer antingen bli en kinesisk drake eller ett kinesiskt tecken på högra bröstet, kanske en liten tribal på vaden, kanske ett ankare på högra överarmen. Så bli inte förvånade om jag nästa vecka kommer och säger "titta här!" eller "vill du se vad jag har gjort?".

Kommentarer
Postat av: Jokke

Johan för helvete! Inte nån jävla tribal. Gör nått er personligt istället. DET tröttnar du inte på. OM jag var du skulle ag göra "cirkel, trekant, fyrkant, kryss" det vore ballt:D

2007-08-22 @ 12:17:59
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: erik

bitch.

2007-08-22 @ 14:20:48
URL: http://swedishtune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0