Tankar på cykeln hem från Eric

- Det blir nog Pc istället för MacBook.
- What's My Age Again med Blink 182 kommer alltid vara en de låtar som påverkat min musiksmak mest.
- Jag hatar folk som breder ut sig över hela trotoaren så jag inte kommer förbi med cykeln.
- Det är sjukt kul att skrämma folk som går mitt i vägen med mina tjutande bromsar.
- Kalmar är en underbart vacker stad, speciellt när dimman ligger på och man cyklar genom slottsallén.
- Varför har denna sommarvärmen inte innfunnit sig tidigare?
- Trots värmen känner jag skrämmande men samtidigt mysiga höstkänslor i luften.
- Jag vill bli kär.
- Hoppas jag får ett sms av Manne inatt där det står "potatismos". Det skulle betyda att han får ligga.

Kommentarer
Postat av: Eric

Gos

2007-08-11 @ 23:50:13
URL: http://wastanfors.blogg.se
Postat av: erik

alltså fasen för dig. coward. det är vad du är. fast jag tycker om dig ändå. men du kommer ångra dig.

2007-08-12 @ 14:24:17
URL: http://swedishtune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0