Stora bröst

Från min plats på Apoteket har jag en grymt bra utsikt över Telenors balkong som är belägen på nedersta våningen. Just nu sitter en tjej där och fikar. Hon har sjukt stora bröst och jag ser rakt ner i klykan. Min vän Henke anser att denna kvinna är för stor. Både jag och David anser att det ska vara "lite att ta i", men Henke föredrar tydligen annorektiska tjejer. Han kategoriserar kvinnan på balkongen som "val" eller "valross". Jag hade inte bangat. Det hade jag inte.

Som min käre Londonvän Petter brukar säga: "Ju större kvinna desto mer kärlek".

Kommentarer
Postat av: david

helvete :) Gutt är det!! Henke är en torsk!

2007-08-07 @ 13:26:14
Postat av: Henke

Jag skulle bara vilja veta varför jag är en torsk för att jag inte tycker +200 tjejer e fina?! Jag förnekar inte att jag kan vara lite petig med det där, men sanningen är ju att många är överviktiga - och dessa skulle jag inte vilja ta i med tång! :) Anorektiska tjejer framför valrossar - JA TACK!

2007-08-07 @ 13:29:03
Postat av: david

Men nu är det så henke att vissa är ju mindre goa och andra är mer goa. Du är ju lite mindre go, och därför betyder det att du är en torsk! Ett enkelt och kort svar! Torsk-henke! Tänk även på att allt är alltid gutt!

2007-08-07 @ 13:32:37
Postat av: Henke

Va?! vissa e ju mindre goa och andra mer goa??!! var d det bästa svaret du kunde komma på??? :) Vad menas med det, att mindre fett e mindre gott och mer är mer gott? Eller vad? Du skulle i så fall uppskatta kvinnorna i usa tror jag, de ksk e i din smak :) Är det för att jag gillar mindre som jag e mindre go, ditt svar e inte så vidare genomtänkt va ;) Allt e inte alltid gutt, det beror på hur det ser ut!!!

2007-08-07 @ 13:36:58
Postat av: deddegrädde

Men om du ser det såhär. Du ta en enkel cheeseburgare, och du blir så fruktansvärt sugen på en till. Tar du då inte en dubbel cheeseburgare för att det är ännu godare? Svaret blir ju då att du äter först en enkel cheese, det är lite fett. Så tar du en större, blir mer fett, men du tycker om det mer!. Alltså är fett gutt. Allt är alltid gutt

2007-08-07 @ 14:04:00
Postat av: Henke

Du äcklar mig...om jag blir sugen på en cheese så skulle jag ta EN cheese, annars får jag ju ta en smal och fin sallad - vill ju inte bli som människorna i dina drömmar...Visst man skulle ju kunna ta en större och fetare burgare men då kommer ju risken att man spyr för att det är för mkt fett, är det då inte bättre men en smal sallad som bara ger en njutning... :) Fett är en fara för oss alla, särskilt för feeders som dig...som jag sagt tidigare allt är INTE gutt, det beror på hur det ser ut och hur mkt det väger...

2007-08-07 @ 14:14:07
Postat av: Eric

Jag har hört att man ska steka kött med allt fett kvar på köttet. Det blir mörare då. Sen kan man ju pilla bort det när man äter. Kan man dra en liknelse med det till stora tjejer? =)

2007-08-07 @ 14:20:22
URL: http://wastanfors.blogg.se
Postat av: david

haha, helt jävla rätt älsklingsericajävel!!! Du förstår precis hur vi tänker! Jag väntar dock på mitt svar, johan håller på o ger mig underlag just nu! =)

2007-08-07 @ 14:22:52
Postat av: Karin

Oj oj vilket engagemang! Vad roligt man kan ha på jobbet! 1 Henke vi i hörnan har aldrig sett dig äta sallad. Men det e klart det finns väl en övre gräns... Men har ni tänkt på att om man e proportionerlig så kan man väga lite mer än vad det ser ut som- positivt! Synd att jag inte kan kommentera bruttan på balkongen, säg till nästa gång hon visar sig så ska hon specifikt utvärderas=)

2007-08-07 @ 14:23:35
Postat av: Johan

Men tänk såhär: På vintern är det kallt. Vid innehavande av smal brud kommer du frysa då hon är för liten för att användas som täcke, snarae en liten handduk. Hennes brist på underhudsfett gör det omöjligt för henne att utsöndra älskvärd värme.
Med innehavande av "stor" brud kommer dessa tillkortakommanden inte göra sig till känna. Du kommer ha ett stort och fluffigt duntäcke som gör att du håller värmen och kärleken.
Hellre dö av värme än kyla.

2007-08-07 @ 14:24:50
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: david

Kan ju säga såhär; Jag såg henke äta en sallad en gång. Det var det värsta jag sett. Och oj!!!! Den var ju inte särskilt nyttig. Och återigen har vi det där med henke och fett. Salladen bestod mestadels av kebab med fet vitlökssås, om jag inte missminner mig även fetaost. Någon enstaka tomatbit och gurka. Ja det var väl det nyttigaste. Sedan blev henkepenke inte mätt utan köpte en cheeseburgare dessutom. Och då blire mer! Alltså liknelsen är fullkomlig!!! Utomordentligt utfärdad! henke är en torsk! Allt är alltid gutt!

2007-08-07 @ 14:31:06
Postat av: Karin

Nu kändes det som att diskussionen gick över till att det var negativt att vara liten och nätt. Var det meningen?

2007-08-07 @ 14:33:47
Postat av: Henke

1. Karin,(och mats) Jag har ätit sallad - men visst det händer inte alltför ofta. Men jag har aldrig riktigt behövt tidigare heller :)
2. Att försöka få en fet person att verka proportionerlig är lite desperat tycker jag, är man fet så är man - sen är man ju stor för att man e fet. Hade personen varit smal och stor så hade den bara varit lång.
3. Johan, jag vet inte inte i riktigt hur det kan vara gutt att kvävas av en "stor" kvinna som du uttrycker det. Det känns ju som jag skulle föredra en mobil kvinna i sängen, även om du och david föredrar att hon inte kan resa sig....
Om jag hade velat ha värme så sätter jag på mer värme på elementet, eller köper ett varmt duntäcke - jag går inte ut och tar fetaste tjejen ute för att värma mig, hallå! vi bor trots allt i ett u-land, det där ksk funkar i sibirien eller stenåldern...

2007-08-07 @ 14:33:48
Postat av: Daniboy

Kan man dra paraleller mellan ert matsug och ett generellt kvinnosug? Kan kvinnor kombineras med mat, är de till och med likvärdiga? varför är det accepterat att äta mat men penetrera kvinnor, men inte omvänt? Det undrar jag.

2007-08-07 @ 14:35:02
Postat av: Henke

David, det där e en ren och skär lögn! För det första har jag aldrig ätit kebab-sallad sen skulle jag aldrig blanda kebab med cheeseburgare...
ps: jag menade vi bor i ett i-land i mitt förra inlägg

2007-08-07 @ 14:35:48
Postat av: Henke

Daniel, that's plain wrong....

2007-08-07 @ 14:36:35
Postat av: david

henke = torsk!

2007-08-07 @ 14:36:56
Postat av: Henke

Du har sjunkit lågt nu david...namnkastning, du har förlorat och du har insett det...men kan fortfarande inte erkänna att jag har rätt...

2007-08-07 @ 14:38:04
Postat av: david

hehe.. okejda :) vänta du bara.. kommer snart ett! Håller på o filar på ett som jag började på igår...

2007-08-07 @ 14:38:38
Postat av: Henke

I WIN!!!! Lo-ho-ser!!!

2007-08-07 @ 14:39:42
Postat av: Smuts

Snicksnack!
Smal. Revbenen ska synas och hon ska flacka med ögonen av hunger. Då är hon redo att befruktas.
Näerå, men så länge tjejen luktar gott och vill "bygga bo" hela dagarna så är väl det nog? =)

2007-08-07 @ 14:40:06
Postat av: Johan

Daniel: Jag tror bara en kannibal helhjärtat kan svara på den frågan. Men frågan är: Föredrar kannibalen stora eller små kvinnor? Stora kvinnor borde ju ha ett rejäl försprång med tanke på att man kan utvinna mer mat från dom. helt enkelt - stora kvinnor vinner. Ägda. Punkt.
Att penetrera mat är väl isåfall mer vanligt i vårt gråa samhälle. Jag vet en tjej som förlorade sin oskuld med en gurka. Man har ju även hört historier om morötter och..eh..kebabrullar....

2007-08-07 @ 14:42:45
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: Eric

I min värld är allt alltid gutt. Och när det inte är gutt, ja då blir det ju gutt när det ogutta är över. Så min och många andras filisofi är att allt alltid är gutt. Man måste se det på rätt sätt

2007-08-07 @ 14:43:06
URL: http://wastanfors.blogg.se
Postat av: Daniboy

Johan: Nu tänkte jag enbart ur ett manligt perspektiv, och alltså var frågan huruvida det är acceptabelt att penetrera mat, inte att penetreras AV den. Det senare är, vilket vi alla vet, ett accepterat inslag i vårt frikyrkliga samhälle.
Dock reagerar jag på "kebabrulle"?! Du kanske borde fråga personen det gäller om hon borde besöka gynekologen, har hon problem med att gå som du märkt? :)
Eric: Gutt gutti gutt gutt!

2007-08-07 @ 14:46:38
Postat av: Henke

Johan: Tjocka tjejer vinner, det håller jag med om men utav den enkla anledningen att de inte skulle kunna fly ifrån kannibalen - en smal tjej skulle springa där ifrån...
Smuts: hög standard, det e bra :P
Eric och Daniel: Det e ju inte gutt om det e ogutt, oavsett hur kort tid det varar :) Man ska se det på rätt sätt, MITT sätt :)

2007-08-07 @ 14:49:47
Postat av: Smuts

Tycker den här frågan behöver utvecklas lite. Om man ställer sig den här frågan;
En död tjej som är smal, eller en död tjej som är tjock?

2007-08-07 @ 14:52:43
Postat av: Johan

Daniel: Tidelag är ju ganska vanligt, men mat alltså...hmm? Man har ju hört att makaroner i termos ska vara otroligt skönt. Och alla killar som sett American Pie har nog haft tanken att ge sig på morsans blåbärspaj.
Jo det där med kebabrullen: Hon kanske tyckte det var skönt att gnida sig mot ett dött djur. Som en slags utvecklad och sjukare variant av tidelag. Men ja, jag skulle nog också rekomendera ett besök hos gynekologen.

2007-08-07 @ 14:52:44
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: david

smuts: alltid lika klockren!
övriga: jag tycker att vi bestämmer en bloggträff, så bloggar vi och plockar henke! Så trycker vi i han en fet cheeseburgare och bjuder upp på en dans! Sen äter vi upp något dött?

2007-08-07 @ 14:53:56
Postat av: Daniboy

Smuts: "Dead girls don't say no" ! :D
Johan: Djur är mat. Alltså är det tidelag vi talar om, och precis som i all annan sexuell aktivitet så finns det personliga variationer. Stackars gynekolog!

2007-08-07 @ 14:54:19
Postat av: Henke

Johan och daniel, er disskution ksk hör hemma i ett forum där man kollar efter polisen?? :)

2007-08-07 @ 14:54:21
Postat av: Linåker

Jag brukar tänka så här, ju fler kg, desto fler ställen att älska. Varför inte bjuda med fotbollslaget och ha en 11-kant? Där det finns stjärterum, finns det hjärterum! Väldigt bra för lagandan dessutom.
En annan fördel är ju att man kan krypa in och värma sig när vintern börjar komma och man möjligtvis glömt elräkningen..
Kontenta, stort är naaajs

2007-08-07 @ 14:56:44
Postat av: Daniboy

Henke: Det är minst lika kriminellt att äta en kebabsallad! :)

2007-08-07 @ 14:56:54
Postat av: Henke

Daniel: Jag vet att det e kriminellt att äta kebabsallad, Kebab och sallad hör inte ihop. Kebab hör ihop med Vitlök!!!
E det bara jag som tycker att det e äckligt med feta tjejer? Jag menar, det e inte nice att kunna värma sig i fettet eller behöva leta för att komma in...vissa e tydligen inte så petiga alls...

2007-08-07 @ 15:00:39
Postat av: Karin

Ursäkta! Ni som är tillhör tjockisåsikten(ni vet vilka ni är)har ni ratat smala tjejer helt? Va? Va? Va?

2007-08-07 @ 15:01:30
Postat av: Johan

Nehe gått folk. Nu är det dags för mig att dra ner till stranden. Svänger nog förbi Kebaben först och beställer en kebabsallad med extra vitlök.
Keep it up! Puss

2007-08-07 @ 15:03:09
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: Daniboy

Karin: Nej, nej. Man tar ju vad man kan få! Men de som är av tjockisåsikten kanske tar två smala tjejer för att kompensera? Trots att de inte gillar smala tjejer så har de i detta fallet gjort det bästa av situationen, och för att citera Ian Malcolm i Jurassic park: "Life finds a way". Isåfall har de alltså gjort en individuell utveckling av en medfödd instinkt och det basunerar ut hur härligt livet kan vara.
Henke: jag är glad att du står för dina radikala åsikter att hata hälften av världens vita (feta) befolkning. Respekt! :)

2007-08-07 @ 15:04:39
Postat av: Henke

Hahaha karin, helt rätt - you go girl! Ner med fettos och feeders...

2007-08-07 @ 15:04:41
Postat av: Smuts

Välj själva:
http://mats.kweb.se/ass1.jpg
http://mats.kweb.se/ass2.jpg

2007-08-07 @ 15:06:43
Postat av: Anonym

NR 1!!!! NR 1!!!!! Jag väljer NR 1!!!!

2007-08-07 @ 15:10:12
Postat av: Henke

Tack daniel, men att säga att jag hatar hälften av världens vita befolkning e fel; jag ogillar tjockisar oavsett hudfärg...
Och om ni som gillar tjockisar tar vad ni får, så får ni nog inte två smala....

2007-08-07 @ 15:18:32
Postat av: Daniboy

Henke: Du är en smädare utan gränser, som ser möjligheter istället för hinder i syfte att uttrycka ditt hat? Trevligt! Jag tog de vita som exempel, men det är ju aldrig fel att utvidga sig lite i ett rent regnbågsspektra av avsky och misstro.
Förresten så blir jag lite rädd när jag tänker på möjligheten att folk tror att jag gillar antingen feta tjejer, eller sjukt anorektiska tjejer a´la smuts. Min kvinna skall ha timglasform, och all annan diskussion från min sida är strikt teoretisk. Tack.

2007-08-07 @ 15:23:17
Postat av: erik

Okej så här är det: fotbollstjejs-kroppen. nästan alltid perfekta former, lite att "ta i". o alla vet ju att nästan alla idrottstjejer ser bra ut också. så är det bara! o mellanstora bröst gäller, säg en sisodär 6:a-7:a på 1-10-skalan. fast sen är det ju som alla vet.. allt är alltid gutt...

2007-08-07 @ 15:28:43
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: Henke

Haha, jag tycker inte att jag uttrycker mitt hat....jag säger bara som det är; JAG tycker inte om feta tjejer och skulle inte ta i en fet tjej på det sättet som vi orginellt talade om... :) Denna diskussionen har ju urartat lite ksk åt andra håll... ;)

2007-08-07 @ 15:31:00
Postat av: Daniboy

Henke: Oj, förlåt. Jag trodde fel. :) Gos?

2007-08-07 @ 15:33:33
Postat av: Henke

GOS!

2007-08-07 @ 15:33:53
Postat av: Johan

Karin: Jag har absolut inget emot smala tjejer, men jag vet att jag har lättare att falla för tjejer som inte är smala som en giraffs hals. Däremot är ju gränsen mellan smal och tjock högst subjektiv.
Smuts: Jag föredrar nog också NR 1, men jag skulle inte ha något emot NR 2.
Daniboy: Om det är timglasform du letar efter borde väl lara Croft passa som handen i handsken? jag har hennes nummer!

2007-08-07 @ 15:36:05
Postat av: Daniboy

Johan: Hennes nummer?! Jag har sökt efter det sedan den dagen jag spelade Playstation för första gången. Herregud vad feldimensionerade pixlar kan göra för en mans sexualitet. ;) Nej men allvarligt, jag är en upptagen och nöjd man nu, du får henen så gärna min vän; bara du berättar hur det var efterråt. :)

2007-08-07 @ 15:39:04
Postat av: david

helt underbar konversation på detta blogginlägg, jag ska nog starta en blogg för enbart kommentarer... Och tjockisar :D /tjocktjock

2007-08-07 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0