Sommaravslutning på Strand

Jag är inte bakis. Tack för det! Sommaravslutningen på Strand blev en rolig men ganska skum kväll. Förhållanderna var dock optimala. På gräset på baksidan av Strand satt mängder av folk och söp ikapp till en underbar solnedgång. Tror aldrig jag har kännt så mycket folk på en så liten yta. I detta skede ville jag aldrig att kvällen skulle nå sitt slut. Det var underbart! Den där riktigt klockrena kvällen uteblev dock. Jag saknade en hel del vänner, det blev för lite dans och för mycket fokus på tjejer.

Kvällen i punktform:

- Jag försökte bocka av en av punkerna på min lista av saker jag måste göra innan jag dör - kissa kors med en tjej. jag började kissa, Maeve drog ner sina byxor men började skratta så mycket att hon inte kunde koncentrera sig. Damn!

- Manne, Kalle och Maeve hade en hångeltävling - en tävling jag tror Maeve vann. Det blev nämligen grupphångel utanför Strand. Tror både jag, Bratten och Schäfer var inblandade.

- Bratten blev sjukt full och var försvunnen i kanske 2 timmar. När jag ringde honom sa han bara "Jag ligger på någon gräsplätt någonstans". jag saknade honom något enormt på dansgolvet.

- Hittade min gamla tjejkompis Julia deckad, sovandes och snarkandes på en gräsplätt utanför Strand. Efter lite prat tog hon sig i kragen och vandrande vinglandes hemmåt. Hoppas det gick bra.

- En timme från stängning träffade jag de bästa bröderna i världen - Viktor och Björn Markström. Tillsammans ägde vi dansgolvet till ett efterlängtat Eurotechno-medley. Vi lockade till oss folk, det blev ringdans och vi hoppade in i folk som störde sig på oss som fan. Precis som det ska vara.

Just nu känner jag inte för att festa på ett bra tag. Har blivit ganska mycket drickande i sommar och det känns som att kroppen är sliten.  Men visst - om ett bra erbjudande dyker upp så är ju inte jag den som bangar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0