Skärpning!

Har folk inget bättre för sig än att ringa till Apoteket? 67 i kö...vad är det om!? Istället för att anställa mer folk och minska kötiderna får jag sitta här och slita röven av mig. Jävla snålföretag! Som vanligt är det ingenting som fungerar här på Apotekets kundcentrum. De nyanställda får mer betalt än mig som jobbat här i över 2 år, programmet vi arbetar i hakar upp sig, cheferna är i luven på varandra och skäller ut de anställda inför de andra anställda. Inte ens linan är snabb idag. Sitter och vill muntra upp mitt dystra humör med lite musik på youtube, men internet går ju långsammare än VÄRLDENS LÅNGSAMMASTE SNIGEL!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ok. Roligt att du delade med dig :)

2007-08-20 @ 10:22:08
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: david

ja fy fan.. vad ska man säga. Det där med lönerna kommer vi bli blåsta på alltså. Fan man trodde att ett statligt företag såsom apoteket hade någon arbetsetik iaf! jag blir så förrrrrrbannad

2007-08-20 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0