Samtal från London

Sitter och kollar Heroes när telefonen plötsligt ringer. Till min stora förvåning är det Malin och Madde som ringer från London. Två av de härligaste tjejer jag någonsin haft nöjet att träffa håller på att förfesta på Edgware Road och saknar mig så mycket att de måste ringa mig. Jag blir nästan lite sentimental, lite tårögd av denna fina gest. Madde som ska stanna i London fram till jul ska flytta till Camden. Malin ska hem nästa söndag och passar på att bjuda in mig till hennes stuga under Malmöfestivalen där det tydligen ska vara någon form av London-reunion. Jag ska verkligen försöka ta mig ner till Malmlö under denna tillställning. Jag saknar ju mina Londonvänner. Vi ses snart!

image114

Kommentarer
Postat av: joppa

de e ju galet så bra malin ser ut!

2007-08-07 @ 23:01:53
Postat av: Johan

Ja hon är en underbar tjej på alla plan.

2007-08-07 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0