Samtal från Eric

Eric ringer. Han ligger på en bänk i Emmaboda och softar i sin SJ-uniform i väntan på nästa avgång. Förra veckan fick han en hotmailadress av en tjej som reste med tåget (konduktör är ett förbannat fint yrke). Tjejen som tydligen såg bra ut hade en sjukt rolig hotmailadress (tänker inte ge ut den, men den innehåller ett tantnamn och en kroppsdel). Under tiden jag och Eric pratar i telefon så lägger jag till henne i min kontaktlista i Messenger, givetvis mot Erics vilja. Jag lägger telefonen vid tangentbordet, säger "jag lägger till henne nu, lyssna " och knappar in tjejens mailadress. Eric vill inte att jag skriver detta, men jag gör det ändå. Hoppas att det inte blir några rättsliga åtgärder.

Jag ska nog inte skriva till denna tjej, hon får isåfall skriva till mig. Men nu är det ju ändå jag vs Eric. Det är oundvikligt. vem skriver hon till först? Kampen har börjat.

Bara för att Eric är min bästa vän kommer här två bilder från gymnasietiden då han hade en tendens att "flukta" på vår tjejkompis Kims kind.

image115
image116

Kommentarer
Postat av: jokke

Shit vad läskig blick han har på den andre bilden

2007-08-07 @ 22:54:15
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: joppa

HAHAHA

2007-08-07 @ 23:02:28
URL: http://johannesp.blogg.se
Postat av: Eric

Bah! Du fick ju inte ens skriva om det på bloggen! Jag ska minsann hämnas på dig!

2007-08-08 @ 13:36:37
URL: http://wastanfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0