Kalmartjejer gör bort sig i Slitz-TV

Nu snor jag lite från Petter Rodhelinds blogg, men detta är fan värt att skriva om.

Slitz TV har alltså varit i Kalmar och tagit tempen på utelivet, men har även passat på att sexförhöra brudar över 20 som fortfarande är kvar i fjortis-stadiet.

När jag ser detta klipp vill jag bara sjunka ner och dö, jag vill fly så långt bort från Kalmars tragiska uteliv det bara går, jag vill aldrig mer återvända till staden.

Tur att Kalmar ändå är så stort att jag inte känner eller ens känner igen dessa brudar.

"Jag suger hans kuk"... ... ...Vad i helvete!?

Se och döm själva.

http://www.slitz.se/slitztv/entertainment/party/?videoID=28

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy fan så pinsamt tragiskt kalmar känns!
"hög liggpotential", "suger hans kuk"
vafan liksom?!
snacka om att det var drag på palace när dom va där!
haha

2007-08-21 @ 18:54:57
Postat av: david

sant. MEN! Palace är gutt johan, schlagergolvet :) Går inte att undvika. Man har haft fina danskvällar på vallen med : Kommer alltid tillbaka vare sig du vill lr inte ;) Hehe, men håller med, den videon är PINSAM! usch

2007-08-21 @ 23:01:04
Postat av: jokke

TEH LOL!

2007-08-22 @ 18:09:14
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Emelie

assssåå shiiit hahahaah så jääävla pinsamt! haha har inte sett det innan.. det var ingen jag kände igen där iaf, men fyfan va lättfotat. Gud vad skämsigt hahaha den va bra! Och från den ena ytligheten till den andra så kan du väl när vi ändå är i full gång med ytligheterna passa på att besöka min och mina systrars modeblogg! oh yeah, Sofi Fahrman släng dig i väggen!;) haha

2007-08-23 @ 23:39:23
URL: http://tresystrarsmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0