Jävla skit!

Så sjukt jävla störande. Efter att ha suttit och spelat lågbudgetspelet Vampire Rain i 4 timmar skulle jag ut och gå en kvällspromenad med lite musik i öronen. Jag hade satt min kära mp3-spelare Iriver e10 på ladding. Men när jag skulle dra ut usb-kontakten ur spelaren så ville den inte lossna. Jag slet, vickade och gjorde allt för att få bort den, men det gick inte, den satt stenhårt. Jag HATAR när företag måste tillverka egenproducerade och annorlunda usb-kontakter. Kan dom inte bara ha någon simpel variant som alla andra!? Nu har jag ingen som helst jävla aning hur jag ska få bort sladden utan att förstöra något. Jag vill ju liksom inte gå runt med sladden i fickan, även om jag blev tvungen till att göra det igår. Kommer nog bli tvungen att hitta världens minsta skruvmejsel, skruva upp mp3-spelaren och försöka lirka ut USB-kontakten den vägen. Att elektronik ALLTID ska krångla när man som mest behöver den! FAN!

image141

Kommentarer
Postat av: jokke

Haha det är ju det jag säger, Iriver är inget bra.

2007-08-14 @ 10:58:36
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: joppa

uhhh!!
som om inte apples skit-ipod nånsinhar krånglat!
inga påhopp på en underdog!

2007-08-14 @ 20:24:17
Postat av: jokke

Kan inte minnas att jag uttalat mig om Ipod i denna blogg. Har en Creative nu.

2007-08-14 @ 21:50:00
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0