Jag lämnar Bratten men åker till Bratten

Nästa torsdag beger jag mig till Göterborg - eller närmare bestämt Donsö i Göteborgs skärgård - för att hälsa på min Londonkompis Jennie. Jag går in på hitta.se för att se vart Jennie bor och upptäcker till min stora förtjusning att det finns en ö norr om Donsö som heter Bratten.

Bratten - Om jag hittar någon vägskylt ska jag bannemig skruva ner den, slå in den och lägga den under din gran nästa julafton. Men då måste du lova mig att du och din framtida familj bosätter sig på Bratten. Det är det enda jag begär.

image138
Bratten

image137
Bratten

Kommentarer
Postat av: Eric

Klockrent!

2007-08-12 @ 13:48:09
Postat av: Bratten

puuuuuuuuss.

2007-08-12 @ 13:50:53
URL: http://swedishtune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0