Jag blir druggad

Schäfer har lånat  spelet Okami av mig och eftersom jag flyttar på lördag och han drar till Oslo på tisdag är jag väldigt angelägen om att få tillbaka det. Han har spelet hos sin morsa på landet och eftersom han idag ska ut dit för ett tandläkarbesök ger jag han en liten påminnelse.

Jag skickar ett sms: Jocke satt och hade framtidsdrömmar om en porrig tandläkare då han plötsligt hörde en röst viska "Okami, Okami".

Jocke svarar: Sen blev allt svart och allt Johan fick var en fetdolme druggad i pannan.

Jag varnar dig Jocke - Om jag inte får spelet kommer jag ta till högst ogästvänliga metoder. Det första steget blir att lägga upp den bild vi tänkt ha på din svensexa/ditt bröllopp här på bloggen. Och det kära läsare, det är ingen vacker bild.

Kommentarer
Postat av: jokke

Asså Johan, jag bor inte granne med tandläkaren. Men Som det ser ut nu har jag ingen möjlighet att fixa det tills på lördag. MEN jag skickar dig spelet ner till Karlshamn, Helvadderat och frakten bjuder jag ¨på. Vad sägs om det`?

2007-08-23 @ 14:42:42
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Ramne

johan! du som är en spel nörd borde tycka att den här dokumentären är sevärd.
http://www.apple.com/trailers/picturehouse/kingofkong/trailer/
btw have fun i Karlshamn

2007-08-23 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0