Bruduslingar

Sitter här på jobbet och kikar runt på folks bloggar i brist på annat. Något som stör mig som satan är att nästan alla tjejer - åtminstone dom vars bloggar av någon konstig anledning är de mest besökta på blogg.se - uteslutande bloggar om kläder och mode. Visst är mode och utseende viktigt för det motsatta könet och jag är fullt medveten om att tjejer vill ha 12000 par skor i garderoben, men hur kul kan det egentligen vara att skriva om det? Hur kul kan det vara när ens liv uppenbarligen endast kretsar kring en enda sak? Vad har dessa unga kvinnor för slentianmässiga och tråkiga liv egentligen? Jag vill fan inte läsa om massa tyg och utseendefixering och jag förstår inte hur dessa bloggar kan ha så många besökare. Jag vill att bloggar ska vara personliga och roliga, att folk ska öppna sig och skämma ut sig. Vad är annars meningen med att ha en blogg? Skärpning bruduslingar!

image139
Detta är väl egentligen det enda mode som är okej att blogga om.

Kommentarer
Postat av: erik

hellå johan alla är inte ute efter att skämma ut sig. puss men det är asgutt med modebloggar, även om de flesta håller rätt låg klass...

2007-08-13 @ 10:42:22
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: david

Gutt är det med bruduslingar!

2007-08-13 @ 11:03:26
Postat av: Blomborg

Erik: Nej visst är det så, och jag begär inte att folk ska skämma ut sig, bara att de visar lite mångsidighet och personlighet. Jag gillar också mode men att uteslutande blogga om det är ju skittrist! Måste finnas en bra balans.

2007-08-13 @ 11:13:12
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: Linåker

Jag vill också vara hårig

2007-08-13 @ 22:21:42
URL: http://linaker.se
Postat av: joppa

jag har större pillesnopp än killen i lila

2007-08-13 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0