Bakis

Jag är sjukt bakis. Huvudet är tungt och kroppen är seg. Sa precis farväl till mina nattgäster Lars och Karin. Schäfer smet förmodligen iväg till jobbet redan för några timmar sedan. Stackars kille. Vi satt uppe till 5-snåret och tittade roliga kattvideos på You Tube. Alltid lika tråkigt att skiljas från Lars. Han är en mycket god vän som tyvärr åker tillbaka till Bergen, Norge redan imorgon. Men en rolig festkväll fick vi åtminstone tillsammans. Gårdagen var mycket trevlig och fylld med alkohol och massa nya människor - äntligen! Förutom Lars var en tjejkompis från London på besök. En bättre introduktion till Kalmar festliv kunde hon knappast fått. Jag menar - att på en efterfest vara omringad av killar i bar överkropp som dansar loss till gammal Nintendo-musik kan ju inte vara annat än en helig upplevelse. Även min långa och oerhört långsamma vän Kalle hade kommit hem från London och slöt upp med vårat gäng. Det blev en runda till utestället Vallen men nu i efterhand känns det som vi aldrig var där. Tiden gick fort och alla var fulla. Jag kan till och med ha en liten minneslucka. Jag som ALDRIG får det.

Nu körde magen igång. Det är väl dags att lätta trycket. Har konstigt nog inte tömt på två dagar. Händer annars bara på festival.

Kommentarer
Postat av: Sofia och Charlotte

Hej Johan, vi har också betalat priset för en bra utekväll idag... Vi ska försöka föra vidare nån kalmardans till Ystad, men vi skippar nog nintendomusiken =) Och ja, det var en trevlig men något bisarr avslutning på kvällen.. Ses på söndag!

2007-08-04 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0