Att slå i huvudet

Detta är säkert fjärde gången det händer. Har lite bråttom, ska gå ut genom dörren, öppnar dörren, råkar ha kvar vänstra foten i farstun, foten funkar som dörrblock, dörren stannar upp, jag slår i huvudet i dörren.

Likaså har jag slått i mitt huvud i min förbannat stora tv lika många gånger, och det gör sjukt ont! Har många gånger trott att blodet ska börja spruta. Tv:n putar liksom ut lite från hyllan den står på, och när jag ska plocka upp något i hyllan och därefter resa mig upp, ja då smäller det.

Hatar att slå i huvudet. Vid dom tillfällerna har jag bara lust att ta fram basebollträt och släppa ut mina agressioner. Har alltid drömt om att slå sönder en tv med ett basebollträ. Om tv:n är i vägen nästa gång kanske det smäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0