Warped Tour 08

Okej, jag kissar på mig...seriöst.

Jag fick nyss reda på att USA's eller kanske världens främsta punkrock-festival, Warped Tour, rullar förbi på olika ställen i Kalifornien, mellan 13 och 17 augusti.

Och om allt nu vill sig väl så befinner sig jag, Wästanfors och två personer till i Kalifornien just dessa dagar.

Några av banden som är klara:

Relient K
The Academy Is...
Reel Big Fish
Bouncing Souls
Pennywise
Street Dogs
From First To Last
The Bronx
The Vandals

Fan att man inte var där förra året alltså. Då spelade Starting Line, Yellowcard, Sum 41, Anberlin, Gallows, K-OS, Coheed & Cambria, Bad Religion, The Rocket Summer m fl!

Än så länge är årets lineup inte alls lika stark, tyvärr. Men jag håller tummarna så hårt jag kan för att fler stora akter utannonseras inom de närmsta månaderna. Isåfall ska jag se till att förverkliga en gammal dröm, om det nu klaffar med resplanerna dvs.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Iiiiiiiiiiiih! Våga Kissa på dig!

2008-01-29 @ 23:14:36
Postat av: Vanilla

Snackar du om!? Reel Big Fish, Bouncing Souls, Pennywise är bland de tre bästa banden i världen! Tar LÄTT alla du räkna upp =D Men fan va nice för era svin haha.
Puss

2008-01-30 @ 13:58:04
URL: http://jayvonboe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0