Sömnlös

0 - Så många timmar lyckades jag sova inatt. Hade en känsla av nervositet och ovisshet i magen och det var ovanligt många tankar som snurrade i huvudet. Och när man väl börjar grubbla är det ju så lätt att fastna. Dessutom var det hiskeligt varmt under täcket. Så när alarmet ringde klockan 07.30 beslutade jag mig för att stanna hemma från skolan. Så Lasse fick ensam redovisa vår, i vårt tyckte, halvdana ljudberättelse (Bockarna Bruse i vuxentappning). Som tur var blev mottagandet tydligen inte så dåligt som vi på förhand hade trott.

Gick nyss upp ur sängen, men inte har det blivit så mycket sömn för det...kanske två timmar. Ska käka lite, se hur magen mår och hur pigg jag egentligen är. För det hade ju varit synd om jag inte kunde haka på till nollefesten i Karlskrona ikväll.

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du grubblar över något kan du alltid ringa.....det vet du.
Varför inte läsa en bra bok om du behöver skingra tankarna.

Puss o Kram Mamsen

2008-01-25 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0