Säsongstart

image372

Då har jag och polarna klämt de fyra första avsnitten av Arkiv X säsong 2. Det har börjat riktigt bra. Mer creepy och mer välgjort än första säsongen. Mulder är ju alltid jävligt het. Men den stora frågan är om Gillian Andersson (Dana Scully) är snygg eller ful. Jag menar på att hon har något speciellt, att hon är MILF och att hon gör sig särskilt bra i profil. De andra är mer tveksamma och klagar över hennes frisyrer och kläder. Men vafasen, det var ju 1993. Hästkläder och axelvaddar på jobbet var ju inne då!

Efter att ha googlat lite bilder på henne har de andra dock gått över på min sida. Jag visste väl att jag hade rätt!

image373
image374

Kommentarer
Postat av: Limpan

MILF är hon bannemej. Fast Krycek är nog stiligast ändå;)

2008-01-12 @ 01:37:34
Postat av: jokke

F
U
L
S
N
Y
G
G

Fulsnygg!!

2008-01-12 @ 11:00:58
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0