Roskilde vs nollning

I sommar måste jag göra ett val.

- Antingen flyger vi till USA i mitten av juni och kommer hem i mitten av juli. Då missar jag Roskilde men kan medverka under nollningsveckan. Det possitiva då är att jag får vara med när de nya nollorna trycks ner i skiten och får äta massa konstiga saker. Jag får då även njuta av den svenska sommaren i två omgångar. Dessutom är flygpriserna till och från USA lägre just då.

- Eller så flyger vi till USA runt första augusti och kommer hem runt första september. Då missar jag nollningsveckan och kanske terminsstarten men kan åka till Roskilde. Possitivt då är att jag kan åka på min fjärde Roskildefestival, bryta "bara ojämna år"-trenden och se Radiohead och massa andra bra band som tillkommer. Jag får då även tillbringa nästan hela sommaren i Sverige (i augusti brukar ju dom flesta ändå lämna Kalmar). Och om det nu tillkommer fler bra band till Warped Tour så kan jag även pricka in det!

Jag är inne i en velig fas i livet just nu, men det lutar åt det sistnämnda alternativet.

Kommentarer
Postat av: jokke

OM jag hänger med till USA, så känns Augusti som bäst månad. IMO

2008-01-30 @ 20:50:30
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Vanilla

Fast du lär ju inte känna alla ettor då!

2008-01-31 @ 01:23:32
URL: http://jayvonboe.blogg.se
Postat av: Blomborg

Nej jag vet, men det finns ju tid till det efter nollningen;)

2008-01-31 @ 08:21:43
URL: http://blomborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0