Nyår - Utvärdering

Just nu befinner sig jag,Ramne, Schäfer och Eric hemma hos Joppa för att utvärdera nyår. Det känns som om alla har ångest, främst pågrund av minnesförlust och hångel som folk inte kommer ihåg.

Jag har ingen ångest. Eller lite kanske, pga att ljudet ibland bara stängde av sig pga att Patriks skitförstärkare inte pallade trycket. Jag trivdes som dj, speciellt i bar överkropp med mask och "pynt" på bröstvårtorna. Det har alltid varit en barndomsdröm att stå där i båset och välja musik som folk dansar loss till, och därför var det så surt när ljudet inte ville funka som det skulle. Just det, jag har nog också lite ångest över att jag satt i timtal och letade musik inför festen, men att jag inte ens spelade 1/20 av allt. Men vi hade ju lyckats betydligt bättre med pyntet och inredningen detta året. Det var najs.

Över till de andra - Joppa är olyckligt kär, Ramne och Schäfer har minnesförlust och hångelångest och Eric inser att han var alldeles för "ni vet vad".

I år hånglade fan alla med alla, ibland var det en jäkla Big Brother-tillställning. Som Eric sade: "Fan, vi har ju blivit vuxna. För bara några år sedan flamsade man på nyår, nuförtiden går det ut på att knulla". Om man ser tillbaka på festen så är det ju nästan så att man håller med. Det går ju till och med rykten om att folk pippade i lokalen. Och folk är sjuka. Typ alla är förkylda. Jag undrar ju varför?

Så överlag blir väl betyget medel. En del hade roligare detta året än förra året, en del inte. Men en sak är säker - det hände åtminstone betydligt fler saker detta året som är underhållande att prata om än förra året.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varför har ni inga bildbevis?

Nyfiken i en strut!

2008-01-03 @ 15:20:15
Postat av: Petra

Jag kan bekräfta dina misstankar om nyårsknullet.
Det var en hel del fuffens på övervåningen, och det blev jag varse när jag gick en runda för att leta efter en försvunnen väninna :P

2008-01-06 @ 16:01:29
URL: http://vivelalovelylocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0