Msn-tjuv?

Nu börjar jag seriöst bli sjukt förbannad. Mitt msn loggar ut hela tiden och meddelandet "Du har loggat in på Messengar från en annan dator. Klicka här om du vill logga in igen" poppar upp över verktygsfältet.

Men NEJ för i helvete! Jag sitter ju här, dumma programskrälle!

- Antingen är det en person som har access till mitt lösenord, som loggar in, leker med mitt konto och skriver dumma meddelanden till folk. Ingen som fått något suspekt?

- Eller så står det en bortglömd dator någonstans som loggar in mig automatiskt.

Hur som helst är det förbannat enevrerande.

Kommentarer
Postat av: johannes

gamla hemdatorn loggar inte in dig när den startas?

2008-01-11 @ 18:25:02
Postat av: Blomborg

Fast detta händer typ en gång varje kvart, och jag tvivlar på att datorn startas om så många gånger. Men man vet ju aldrig med päronen=P

2008-01-11 @ 18:38:06
Postat av: Viktor

Finns bara en losning for ett sadant problem, bytt losenord, pa sa satt kommer inte hemdatorn eller vad det kan vara logga in;) Varma halsningar fran costa rica

2008-01-11 @ 22:32:34
Postat av: Blomborg

Fixat! Ha det bra i solen vännen! Puss

2008-01-12 @ 02:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0