Inte idag heller

Det känns som om alla världens krafter verkar tillsammans för att jag och Jim inte ska börja gymma. Förra gången vi skulle iväg upptäckte jag att jag hade punka på cykeln (som Göran Kropp i Varan-Tv) och vi hade dåligt med tid, så det sket sig. Idag kom vi iväg men när vi väl hade kommit fram var gymmet stäng!

Vi hängde läpp, men då kom Linus på den underbara idén att spela fotboll. Så vi stack hem, bytte om och begav oss till Fridhems inhängnade konstgräsplan.

Det absolut första som händer är att Linus får snedträff och träffar mig rakt på kronjuvelerna. Så där blir jag liggandes i någon minut.

Aja, lite fotboll och svett blev det ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Du får vara rädd om kronjuvelerna. Skaffa en suspensoar till nästa gång.

Idag har pappa och jag kanske bestämt oss för vilken mosaik vi ska ha i duschen. Det blir nog en grön i strl 2,5 x 2,5.

Har tipsat Carina om att gå in på din blogg och kolla in kattslagsmålet

Nu har jag lagat mat och pappa är nere i gymet och springer löpband. Jag får väl ta med honom på en promenad senare ikväll så att jag också får lite motion.

Saknar Douglas jättemycket just nu så det får nog bli en ny vovve när vi kommit iordning på Öland.

Puss på dej

2008-01-12 @ 18:49:44
Postat av: jokke

Kom igen nu Göran!!

2008-01-12 @ 21:03:02
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Almquist

det e rätta takter gubben trots smärta så ska träningspasset avslutas :D

2008-01-13 @ 02:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0