Idétorka

Igår fick vi ett nytt projekt i skolan. På en vecka ska vi skapa en grafisk profil åt ett påhittat företag. Vi ska skapa logotyp, banner, hemsida, reklamfilm mm. Veckan kommer givetvis bli sjuuukt stressig, men samtidigt utmanande och rolig!

Jag och Lasse ska skapa en grafisk profil åt en Karaoke-restaurang som ska heta Sing. Igår satt jag kanske 3 timmar och försökte brainstorma fram en logotyp, men min hjärna stod helt stilla. Jag kom inte fram till någonting. Lite senare bollade jag och "the sith" lite idéer över msn, men vi började snart rita penisar istället. Efter ett tag fick jag detta förslag skickat till mig:

image356
Jag och Lasse har diskuterat detta och vi tror vi kör på den!

Kommentarer
Postat av: The sith

HAHAHAHHAAAAAAAAAAAAA neeeej!

2008-01-10 @ 15:03:42
Postat av: Annelie

Hahahaha, jag tror ju inte att ni får MVG för den loggan =)
Men lycka till! Det gäller att våga sticka ut.

2008-01-10 @ 20:52:58
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Blomborg

Tror du inte det?=/ Nu blev jag lite ledsen...

2008-01-10 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0