Electronic Love

Jag är tillbaka i Kalshamn. Farsan var snäll och körde ner mig, plus att han dammsög mitt rum och lämnade av min cykel på cykelverkstaden. Bortskämd är jag.

Som jag tidigare skrivit är jag kåt på ny elektronik, och då syftar jag speciellt på den underbara doften. Jag har också alltid tyckt om de stora kvinnorna. Äntligen har jag hittat något som uppfyller båda dessa krav.

Denna feta baslådan sände ut extra mycket kärlek när jag nyss plockade upp den med sina tillhörande högtalare..

Såhär satt jag i kanske 10 minuter och bara, bara...doftade. Passionerat. Jag tror vi två kommer få ett bra och lyckligt förhållande. Ömsesidigt. Mycket ta och ge. Bra.

image348

Kommentarer
Postat av: erik

Aaaaaahh. No need for words. fint.

2008-01-06 @ 19:50:31
URL: http://swedishtune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0