29 April - En av årets viktigaste dagar

Då var det äntligen spikat. Den 29 April är dagen då Rockstar ska leva upp till förväntningarna, det är dagen då jag hoppas på att få uppleva en av de bästa och mest uppslukande spelupplevelser som någonsin skapats.

Det blev till slut ett halvårs försening, men under denna tid har Rockstar förmodligen slipat och putsat så att ingen kommer kunna bli besviken. Mängden av förhandstittar som nyligen släpptes på Internet skvallrar om att GTA IV kommer kicka ass. Jag känner mig lättad, men hur ska jag orka hålla ut?

"Vi är så glada över att få släppa Grand Theft Auto IV. Vi har drivit oss själva väldigt hårt för att skapa något otroligt och hoppas att spelet sätter en ny standard för interaktiv underhållning."

Rockstars grundare Sam Houser


image436
image432
image433
image434
image435





Kommentarer
Postat av: Almquist

Faan Johan! Det är aldrig bra att ha så höga förväntningar! Jag hoppas verkligen att du inte blir besviken.

2008-01-24 @ 19:08:29
Postat av: Blomborg

Jag vet att höga förväntningar ofast inte uppfylls, men faktum är att jag kanske aldrig varit såhär peppad inför ett spel. Och när jag läser om allt som kommer finnas i GTA IV blir jag lika salig som jag var inför GTA III. Och den gången lyckades Rockstar göra ett av de bästa spelen genom tiderna, ett spel som definierade en hel genre.

2008-01-24 @ 22:00:20
URL: http://blomborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0