Tjejer bajsar i grupp

I högstadiet gick tjejer alltid hand i hand. Om vi killar skulle gjort samma sak hade vi förmodligen klassats som bögar. Nu för tiden går tjejer på toa tillsammans. Det kanske dom gjorde redan under högstadieperioden, men det var då inget jag lade märke till när jag och mina killkompisar var upptagna med att slå sådana där "slå på överarmen så att hela armen domnar"-slag. Visst, att tjejer kissar tillsammans kunde jag väl ana, men i går lades nya kort fram på bordet. Marc i klassen berättade att han minsann hade luskat reda på att flertalet av tjejerna i hans närhet inte bara kissar tillsammans när dom är på toa. Nej, de även BAJSAR tillsammans.

Detta kom som en chock för mig. Jag var genast tvungen att slå en nära tjejkompis en signal för att få detta fenomen bekräftat. Och givetvis sa hon att det inte stämde och hävdade att det var ett slags storstadsfenomen. Men jag har fått uppfattningen om att tjejer gärna och ofta håller sådant intimt för sig själva. Så ett "NEJ" i luren litar jag inte ritkigt på, även om jag vanligtvis litar fullt ut på denna tjejkompis.

Visst har det hänt att killarna i kompisgänget (nämner inga namn) pratat i telefon när de bajsat och till och med haft Skype-konversationer när de bajsat, men att bajsa TILLSAMMANS! Det är ju äckligt, ja vidrigt...ANNICKA. Nej, vi killar nöjer oss med att kissa i kors, på sin höjd. Dagen då vi också får toaletter med dubbla toalettstolar på Sveriges uteställen - DÅ...då...då vetefan vart i är på väg. 

Kommentarer
Postat av: Carro

"Dagen då vi också får toaletter med dubbla toalettstolar på Sveriges uteställen"



välkommen till Platens Bar i Linköping! =). (fast e inte det ganska vanligt?).

Filmstaden här har en toalett med en toa i vuxenstorlek och en toa i mini-barn-format, i samma toarum, så att mamma och dotter kan baja samtidigt liksom.

2008-08-22 @ 17:10:30
Postat av: jokke

Hahaha jag vet vilka som skypade tillsammans...



fan johan du får komma hem snart.. saknar dig!

2008-08-23 @ 09:39:36
URL: http://supervovven.blogg.se/
Postat av: Camilla Båt

Haha, har inte läst detta inlägg för än nu, till din förskräckelse kan jag meddela att det sedan länge redan finns toaletter med dubbla toastolar i vuxenstorlek, du som nu är hemmahörande i sthlm borde gå till tex en bar på söder...där på toan satt jag och jenny och snackade skit sent en natt..

Måste dock dementera grupp-bajsandet, stämmer ej! haha

2008-10-02 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0