Första skoldagen

Varit en väldigt utmattande dag denna tisdag. Nervös men spännande. Typ 50 elever i klassen och i stort sett alla verkar jäkligt reko och vettiga. Ändå var jag sjukligt nervös innan jag skulle presentera mig själv med ett fem minuter långt tal. Trodde jag var förbi den där jobbiga "stå inför en stor folkmassa och prata"-känslan, men idag kändes det nästan som att vara tillbaka på högstadiet, minus tomatansiktet. Men jag tyckte det gick bra, och svettningarna och de skakiga händerna var inte så påtagliga ändå. Att presentera sig själv med en tidslinje var en ny och rolig grej också.

Har idag även hunnit se den första Tillbaka till framtiden-filmen med Eric och hans kollega Leo. Mycket mycket bra film och en mycket mycket hyvens kille med en mycket mycket dyr och fin lägenhet på söder.

En öl med syrran och hennes två dampolare vid medis hanns det med också.

Nu ska jag diska och koka pasta. Trött är jaaaaaaaaag.

Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0