Sniff

Jag har alltid luktat på allt i min omgivning, något som min syster Jonna alltid klagat på. Men detta beteende beror med största sannorlikhet på att jag har ett välutvecklat luktsinne. Vissa saker måste man bara sniffa på: Hockeybilder från det nyöppnade paketet, manualen till det nyköpta tv-spelet, sina egna fisar och ny elektronik i största allmänhet.  Idag har min bärbara dator äntligen anlänt och varje gång jag vandrar förbi den måste jag ägna några sekunder åt att luta mig frammåt, vidga näsborrarna och sniffa på det fläckfria och purfärska tangentbordet. MUMMA

Vad brukar ni sniffa extra mycket på?

image175
image176
image177

Kommentarer
Postat av: jokke

Jag tror en Macbook hade luktat godare, men jag måste säga efter att ha levt med dig i 2½månad luktar jag på allt innan jag använder det.

2007-09-06 @ 21:00:45
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Lars Hallén

Tjejer luktar jag på!!!
Ser att du köpt en pc och håller med Jocke om att en macbook hade luktat godare. Bad taste alltså.
Ser dessutom att du kör Vista som mycket väl kan bli 2000-talets sämsta operativsystem. Vänta du två månader så får vi se hur ny och fräsch den känns.
Du vet att du kan köra OS X på en PC hoppas jag?

2007-09-07 @ 00:13:53
URL: http://fishtail.nu
Postat av: Blomborg

Hade ju över allt annat velat ha en Macbook Pro, men då den hade gått på 8 papp mer än denna som har samma prestanda fick jag ge vika. Blir en platt-tv för de pengarna istället. man är ju numera fattig student. Har ju hört att Vista ska vara sämst i världen. Blir väl att leta skavanker, komma till insikt med hur dåligt det är och sedan installera XP.

2007-09-07 @ 00:19:34
Postat av: joppa

du vet vad jag brukar sniffa på.. mmmmmmmmmm

2007-09-09 @ 01:00:20
URL: http://johannesp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0