Sjukdom vs Ninja

Igårkväll när jag skulle sova började jag skaka som ett asplöv, som om jag vore naken på sydpolen, som Leonardo DiCaprio när han ligger i vattnet i den där båtfilmen. I morse kändes det bättre, men huvudvärken smög sig snart på och jag började frysa igen. Efter 2 Panodil, 2 c-citaminer och stora badkar med vatten klarade jag mig genom större delen av dagen. Men nu smyger sig sjukdomen nära inpå igen. Så sjukt dålig tajming - är liksom Pirate vs Ninja-fest på kåren ikväll. Och jag som aldrig brukar bli sjuk! Hade verkligen sett fram emot denna batalj, men nu får jag sitta hemma och spela Skate och redigera film (en kortfilm som läggs upp på youtube efter helgen) istället medans de andra smyger runt på stan och viftar med sina plastsvärd. Hann åtminstone med lite förfest i min ninjaoutfit innan den värsta frossan slog till.

image228

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Krya på dig.

2007-09-28 @ 21:26:33
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anonym

äpple.

2007-09-29 @ 15:50:55
Postat av: Larsson

Tja blomman, ville bara kika in och säga att jag nyss upptäckt din blogg. Jag hoppas att namnet snackar för sig själv när du nu kliar dig i huvudet och försöker komma på vem jag är.
Ciao/ Larsson

2007-09-29 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0