I'm back!

Äntligen! I'm finally up and running! Internet är igång efter en vecka av total avskärming från omvärlden. Samtidigt som det har varit en hård vecka med alldeles för mycket alkohol och nervärderingar och skällsord av sexmesteriet (.smoersex) så har det varit fantastiskt roligt. Kommer bli fler och mer beskrivande inlägg om nollningsveckan under den kommande veckan. Kan bara berätta att jag trivs otroligt bra än så länge. Det känns som att ha börjat på teknikprogrammet återigen då det i stort sett bara finns killar här, plus att alla har samma intressen: Film, musik, datorer och framförallt SPEL. Somliga är casual gamers medan andra verkligen är SUPERÖRDAR (ni vet såna där nördar man bara tror existerar i amerikanska highschool-filmer). Som ni vet är det ingen fara med mig och det sociala planet. Har redan hittat många härliga kompisar och bockat av samtalsämnen som bajskonsistens.

Att jag valde att bo på Fridhem (ligger ca 20 minuters gång från centrum) är ingenting jag ångrar överhuvudtaget. Här delar jag lägenhet med den supersofte Jonny Stråle (en av många som är fast i WoW-träsket) men har ett eget rum (eller snarare 2 rum) på 29 kvadrat + balkong. Jag bor i ett av tre hus där endast studenter bor. Det har hittills varit rena rama kollektivet och mer öppet lär det bli när folk börjar fatta mer tycke för varandra. Om man är uttråkad går man bara upp i någons trappuppgång, ringer på och kollar film eller spelar lite Guitar Hero. Otroligt soft. Vi får väl se hur sociala folk blir nu när vi äntligen fått internet. Jag kommer åtminstone börja vara social på min blogg igen, så se till att hålla er uppdaterade med smaskiga nyheter och bilder från det mysiga men ack så illaluktande Karlshamn.

Nedanför kan ni se lite bilder på mitt rum som efter två vändor från Kalmar, en ommålning och en övernattning med föräldrarna äntligen är färdigt. Nu ska jag bara köpa lite orangea kuddar och få upp lite shyssta tavlor på väggarna. Men jag trivs redan som fisken i vattnet!

image164
image165
image166
image167
image168

Kommentarer
Postat av: Jokke

Vin vin vin vin, som sagt dina nya lifstil är inte öl iaf:D
Adress vore najs as bajs vännen!
Annars så trivs Okami väldigt bra hos mig..

2007-09-04 @ 11:02:42
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Viktor the MaNn

Härligt Johan att du bjöd på ett efterlängtad avsnitt av Cribs!!!

2007-09-04 @ 16:40:24
URL: http://lokenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0