Fredagens iaktagelser

- Jag hatar folk som inte stoppar hörlurssladden innanför tröjan när de är ute och går, utan låter den istället hänga lös och dinglandes utanpå. Vill dom flasha med något som dom tror att deras omvärld aldrig sett?

- Folk lägger alltid upp "stoppklossar" på rullbanden i matbutiker åt mig, men jag glömmer alltid att lägga upp åt dom.

- Vad fan är detta med att fjortiskillar ALLTID ska ha spretigt blonderat hår och alltid ha löshängande mjukisbyxor som de stoppar ner i sina strumpor?

- Det finns en tjej jag tänkt på konstant i två dagar. Hon har något speciellt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara fröken tunga?

2007-09-07 @ 19:11:11
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0