Fittan

- Jag har provkört en fitta och jag måste ha den!
- Jag har precis impoterat min fitta från Tyskland.
- När fittan var tre år var den lagom inkörd
- Min fitta låter lite konstigt.
- Jag måste trimma min fitta.
- Det är bra klös i min fitta
- Nu måste jag tanka på min fitta.
- Nu ska jag polera och tvätta min skitiga fitta.
- Nu måste jag packa in saker i min fitta.
- Min fitta är stor och rymlig
- Min sambo älskar min fitta.
- Jag vaknade imorse och upptäckte att det var en repa i min fitta.
- Min fitta drar lite åt höger.
- Garantin på min fitta håller på att gå ut.
- Nu är min fitta tio år gammal och jag måste byta.
- Nu ska jag sälja min fitta. 30 000 hade jag tänkt.
- Min fitta har blivit stulen.

image179
Honda Fitta

Kommentarer
Postat av: erik

HAHA!! klockrenast på länge!!

2007-09-08 @ 21:46:56
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: joppa

-får jag provköra din fitta?

2007-09-09 @ 01:03:24
URL: http://johannesp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0