Djupare än det djupaste av hav.

Seriöst. Denna kväll var en av de mest avslöjande och uttömmande deeptalk-kvällar jag någonsin haft. Ikväll var det deep, otroligt jäkla deep. Det behövdes. Tror att jag och grabbarna bockade av det mesta mellan himmel och jord. Att kunna dela en sådan öppenhet med människor man bara känt i drygt två veckor känns otroligt betryggande. Det är najs. Det är mer än najs. Det är supermegaturboultra-najs! Jag hade kunnat sitta uppe hela natten - precis som man gjorde på sommrarna när man var yngre - men jag har skolarbete att göra och några få timmars sömn att fånga.

Ett stort tack till Josh Rouse, Kent, Deportees, Jimmy Eat World, Coldplay, Brand New, Billie The Vision & The Dancers, REM, The National, Radio Dept, Death Cab For Cutie, Nick Drake, Mae, Ryan Adams, Bloc Party, Tiger Lou, Sufjan Stevens, The Thrills, Rogue Wave, Band of Horses och Jack Johnson som förgyllde all diskussioner.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar "det bottenlösaste av hav"

2007-09-13 @ 14:53:56
Postat av: david

vill åxå ha deeptalks, älskar det! sitta uppe i mannes stuga vid solnedgången och mysa i en filt. Lite lullig och bara njuta och prata om livet. fan så fint.

2007-09-13 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0