Chokladoman

Jag är sjukligt beroende av choklad. Har alltid varit, kommer alltid vara. Just nu är det Snickers som gäller för hela slanten. Det roliga är att jag avskydde Snickers som liten. Hatade de små onödiga jordnötterna. Men det är något med Snickers som gör det till något mer än vanlig choklad. Snickers skänns matigare, som om man får lite mer för pengarna. Jag är dock rädd för att Snickersberoendet kommer resultera i en allvarligt försämrad hälsa, speciellt nu då jag inte tränar någonting och spenderar större delen av dagarna sittandes.

Nu sitter jag här och dagdrömmer:
River hastigt upp pappret och ser den lockande chokladbiten. Jag omfamnar den med mina mjuka läppar, tänderna glider långsamt igenom det perfekta motståndet av kärlek. Nötterna krasar härligt, chokladen smälter i min mun och kolasåsen bildar långa spindelnätsliknande trådar när jag sliter bort biten från sin kropp.

image222

Kommentarer
Postat av: jokke

Samt att du är student också. Studenter super jämnt!

2007-09-24 @ 12:05:04
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0