Xbox 360-LAN

Jag hade väl egentligen behövt en spelfri helg efter förra veckans tokspelande, men när sex grabbhalvor kommer på idén att samlas i samma rum och döda varandra går det ju inte säga nej. Tre tv:s, tre Xbox 360:s, tre nätverkssladdar, en switch och en Xbox Live-uppdatering - sen var vi igång. Mellan 20.00 och 04.00 utkämpades många snabba och galna strider - främst i Halo 3, men även i det taktiska och blodiga Gears of  War. Jag var under stora delar av kvällen völdigt missnöjd med min egna insatts och framförallt oerhört frustrerad - något som resulterade i mer svordomar och könsord än vanligt. Halo 3 måste annars vara det ultimata multiplayer-fps:et. Så sjukt många spellägen, så sjukt många inställningar och så sjuk stor variation. Ingen av oss ville egentligen sluta spela, men sova måste man ju.

Idag blir det ännu mer tv-spel då jag ska bita tag i Eternal Sonata - ett nytt rollspel som tydligen ska vara det bästa och mysigaste till 360 hittills. Recension kan ni läsa i Barometern på fredag.


image247
image248
image249

Kommentarer
Postat av: joppa

nörd, nördigare, nördigast

2007-10-21 @ 22:03:39
URL: http://johannesp.blogg.se
Postat av: Pappa

Har ni fest eller? Var e brudarna?

2007-10-23 @ 08:56:13
Postat av: rickard

det där.. är glädje!! :)

2007-10-24 @ 23:08:27
URL: http://ljushuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0