Skateboard

Har inte känt mig så pepp på att skriva något här på bloggen de senaste dagarna. Kan ha att göra med att jag haft fullt upp med skolan, skrivande mm. Denna veckan har vi börjat redigera film mer ingående än tidigare. Just nu gör jag och en kille vid namn Jim (Vanilla) en nattmiljö/skate-film som - med hälften kvar att redigera - lovar mycket gott. Givetvis står inte jag för skatandet, även om jag i en scen faktiskt åker förbi på brädan. Jag och tre killar har faktiskt övervägt att just börja skata. Men jag vet inte, jag är nog alldeles för feg för att våga satsa. Jag menar - I snowboard landar man på snö, i surfing landar man i vatten, men i skateboard skrapar man upp hela kroppen mot hård asfalt. Vurpade ganska rejält och slog i armbågen igår då jag bara skulle svänga lite i Karlshamns skatepark. Nej, jag föredrar nog att åka skateboard i tv-spelens värld. Sitter fortfarande och nöter det underbara Skate och kommer nog fortsätta med det ett bra tag framöver. Det är ett sådant spel jag saknat till Xbox 360 - ett spel man kan lira i 5 minuter såväl som 5 timmar.

Bara för att hylla denna sport kommer här en video på en av de galnaste och mest innovativa åkarna out there:

Kommentarer
Postat av: Leion

fy satan vad jag önskar jag kunde åka som dem!

2007-10-11 @ 14:28:00
URL: http://leion.bilddagboken.se
Postat av: jossan

haha.. fem minuter? är det ett skämt. fem timmar är minimum... :)

2007-10-11 @ 21:23:47
Postat av: Blomborg

Jossan: Jo det är sjukt svårt att inte fastna=) Kom nyss hem två timmar för sent efter att jag och en polare lirat Party Mode=) Ett helt underbart spel är det, minst sagt.

2007-10-11 @ 23:30:13
Postat av: joss igen

alltså vi köpte spelet vid tio imorse. nu är klockan tolv och vi har spelat nonstop. soffan sa att hon också ville börja spela tv-spel. och att du skulle lära henne.. sen får vi ha tv-spelskväll... hä.

2007-10-12 @ 00:10:30
Postat av: Ramne

jag tänkte bara komentera ett gammalt inlägg som johan har skrivit. 28 Weeks Later suger inte! denna film var ett ljus i höst mörkret. hade noll förväntningar på rullen o hade hört väldigt lite om den. så jag måste säga kortfattat "JOHAN DU HADE FEL!"=P... mohahah

2007-10-12 @ 10:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0