Homecoming

Idag packar jag - för första gången sedan jag började plugga - min resväska och beger mig hem till Kalmar. Huvudanledningen är Novisch - en tillställning som anordnas av Kalmars studentkår och som innebär massa lekar och fest hela lördagen. Härifrån är vi ca 10 pers som åker, och fyra av dom ska vara inneboende hos mig över helgen. Jag ska givetvis träffa familjen (eller morsan e den enda som är hemma) och även försöka hinna med att träffa mina kära vänner. Kommer inte bli så mycket tid över, men vi får försöka boka in en snabbis på stan, helst i eftermiddag.

En helg jag helt klart ser fram emot. Har aldrig festat på studentkåren tidigare och det ska bli kul att träffa massa nytt Kalmarfolk. Man trodde nästan inte att det fanns.

Återkommer på söndag med en sammanfattning av tokigheterna.

image234

Kommentarer
Postat av: Leion

Fan det är ju så man önskar att man köpt en sittningsbiljett istället för att tacka ja till å jobba hela helgen. Missar blomborg igen... attans.

2007-10-05 @ 13:11:49
URL: http://leion.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0